Copywriting

Copywriter  Justyna Klusek


Nie od dziś wiadomo, że dobra treść strony internetowej to klucz do sukcesu.  Według raportu, przeprowadzonego w kwietniu 2017 roku przez firmę Deloitte, Polacy spędzają średnio 6 godzin dziennie w sieci.  Rzadko jednak pozostają na tematycznej stronie więcej niż kilka sekund. Prawdziwą sztuką jest zatrzymać czytelnika na dłużej. Dokładnie tym się zajmuję.
Nadal tu jesteś? To właśnie moje zadanie.





Jak to się zaczęło?

Moja historia z copywritingiem sięga czasów gimnazjalnych, gdzie  lekkie pióro niejednokrotnie przyczyniało się do poprawy stopni szkolnych rówieśników. Powstawały coraz bardziej wartościowe wypracowania gimnazjalne, później prace maturalne a następnie studenckie prace dyplomowe cieszące się dużym zainteresowaniem i aprobatą prowadzących. Od 5 lat prowadzę swoją stronę internetową, gdzie dzielę się zainteresowaniami, współpracując z najbardziej znanymi markami w Polsce. I, co najważniejsze, nieustannie się uczę.




O czym piszę?

Zainteresowań mam wiele i poznawanie nowych dziedzin nie stanowi dla mnie problemu a elastyczność to moje drugie imię. Z łatwością powstają teksty na dobrze znane mi tematy dotyczące kobiecości, urody, kosmetyków, dietetyki, trychologii i pokrewnych dziedzin. Równie dobrze odnajduję się w  tematach związanych z rozwojem osobistym, duchowym i polepszaniem jakości życia. Wszystko co nowe stanowi dla mnie motywację do udoskonalania umiejętności. 

Co piszę:   presell,   teksty zapleczowe, SEO copywriting, teksty merytoryczne o wysokiej jakości.


Co da Ci copywriting?


O tym, że internet jest obecnie głównym źródłem informacji, nikomu nie trzeba przypominać. Tworzenie swojej strony internetowej okazuje się jednak kosztowne i czasochłonne, szczególnie, gdy nowoczesne algorytmy wyszukiwarek brzmią dla Ciebie co najmniej jak zjawiska anizotropowo-żyrotropowe.  Z roku na rok ilość internautów zwiększa się. Według badań, około 93%  polskiej internetowej społeczności korzysta z wyszukiwarki Google. Zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego niektóre strony są wyżej w wynikach wyszukiwania a inne niżej?
Copywriting to połączenie nowoczesnego marketingu i manewrowanie kreatywnym słowem w internecie. Nie dla robotów, nie tylko dla wyszukiwarek, ale przede wszystkim dla Twoich odbiorców i przyszłych klientów.
Nie znajdziesz tu informacji czy warto, bo myślę, że to już wiesz, ale wyjaśnię Ci dlaczego warto inwestować w dobry tekst:
  • bo jest unikatowy i wartościowy a tego obecnie szuka czytelnik
  • pozycjonowanie zwiększa jego widoczność w wynikach Google
  • jest atrakcyjny i tworzy Twoją markę
  • jego unikalność wyróżnia go spośród konkurencji i zapada w pamięci na dłużej
  • bo jest przygotowany w rzetelny sposób, ze sprawdzonych źródeł

Więcej korzyści wymienisz już sam, gdy dołączysz do grona zadowolonych klientów.
Skontaktuj się ze mną: justynak94@o2.pl 
Znajdziesz mnie również na: gieldatekstow.pl , useme.pl, textbookers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...